Всім відомо, що реклама це двигун торгівлі. Неможу не погодитись з цим твердженям.
Не раз був свідком як рекламна акція збільшувала продажі товарів, впринципі будь який бізнис потребує реклами, особливо на початках розвитку. Дальше починають спрацьовувати налагоджені контакти зклієнтами і радіо ОБС (Одна Баба Сказала)
Чим дальше в ліс, тим більше дров!
З кожним роком реклами стає все більше і більше. Бігборди ставляться на кожному вільномі клаптику землі. Реклама розклеюються всюди,де її може спіймати своїм поглядом потенційний клієнт.
Поближче до теми. Сильно обурило те коли побачив рекламки розклеяні на спинках сидінь в маршрутних таксі. Мало того що бачиш кольорові наклейки всюди по маршрутці то для повного щасття їх вліпили прямо перед твоїми очима. це вже важко назвати рекламою. Більш схоже на примусове навязування стороньої думки.
Наступним проривом в рекламному бізнесі стало розміщення LCD панелей в маршрутках.
Так, це щось нове і цікавіше. Картинка рухається та й звук є скажите що нічого страшного тут нема.
Но як і звичайне телебачення даний вид реклами на маю думку зменшує розумову діяльність.
Їдучина роботу чи до дому ви вже не думаєте про якісь свої справи, не фантазуєте про майбутній вихідний і зустріч з коханою людино. На томість зробивши круглі очі втуплюємся в дисплей позаду водія і на пртязі 20-30 хвилин ми не думаєм, "втикаєм"!
Якщо не помиляюсь кількість нервових клітин в мозгу здебільшогго стала величина.
активна розумова діяльність збільшує тільки кількість звязків між нервовими клітинами (нейронами).
Тобто коли ви "втикаєте" в вікно і ведети роздуми з самим собою, ви думаєте, мозги працюють а в випадку з рекламою все навпаки. Хоча є і позетив, на таких LCD панелях часто показують розвахальні програми котрі після важкого робочого дня можуть підняти настрі і розважити.
Але попробуйте хоч раз в такій маршрутці не дивитись на монітор! Мені з початку ігнорувати відеорекламу вдавалось прикладаючи немалі зусиля
Таке враження що це не проссто дуже тоненький телевізор, а надзвичайно потужний магніт для притягування людської уваги.
Для наглядності можите в дома провести такий експеремент. Включіть в кімнаті телевізор але виключіть звук, сядьте перед ним і попробуйте незвертати
на нього уваги. Щоб зробити експеремент ще важчим, включіть звук. Ну як получається? От вони, чари мульти-медіа... Нам навяують рекламу підсвідомо і
боротись з цим досить важко.
Не раз був свідком як рекламна акція збільшувала продажі товарів, впринципі будь який бізнис потребує реклами, особливо на початках розвитку. Дальше починають спрацьовувати налагоджені контакти зклієнтами і радіо ОБС (Одна Баба Сказала)
Чим дальше в ліс, тим більше дров!
З кожним роком реклами стає все більше і більше. Бігборди ставляться на кожному вільномі клаптику землі. Реклама розклеюються всюди,де її може спіймати своїм поглядом потенційний клієнт.
Поближче до теми. Сильно обурило те коли побачив рекламки розклеяні на спинках сидінь в маршрутних таксі. Мало того що бачиш кольорові наклейки всюди по маршрутці то для повного щасття їх вліпили прямо перед твоїми очима. це вже важко назвати рекламою. Більш схоже на примусове навязування стороньої думки.
Наступним проривом в рекламному бізнесі стало розміщення LCD панелей в маршрутках.
Так, це щось нове і цікавіше. Картинка рухається та й звук є скажите що нічого страшного тут нема.
Но як і звичайне телебачення даний вид реклами на маю думку зменшує розумову діяльність.
Їдучина роботу чи до дому ви вже не думаєте про якісь свої справи, не фантазуєте про майбутній вихідний і зустріч з коханою людино. На томість зробивши круглі очі втуплюємся в дисплей позаду водія і на пртязі 20-30 хвилин ми не думаєм, "втикаєм"!
Якщо не помиляюсь кількість нервових клітин в мозгу здебільшогго стала величина.
активна розумова діяльність збільшує тільки кількість звязків між нервовими клітинами (нейронами).
Тобто коли ви "втикаєте" в вікно і ведети роздуми з самим собою, ви думаєте, мозги працюють а в випадку з рекламою все навпаки. Хоча є і позетив, на таких LCD панелях часто показують розвахальні програми котрі після важкого робочого дня можуть підняти настрі і розважити.
Але попробуйте хоч раз в такій маршрутці не дивитись на монітор! Мені з початку ігнорувати відеорекламу вдавалось прикладаючи немалі зусиля
Таке враження що це не проссто дуже тоненький телевізор, а надзвичайно потужний магніт для притягування людської уваги.
Для наглядності можите в дома провести такий експеремент. Включіть в кімнаті телевізор але виключіть звук, сядьте перед ним і попробуйте незвертати
на нього уваги. Щоб зробити експеремент ще важчим, включіть звук. Ну як получається? От вони, чари мульти-медіа... Нам навяують рекламу підсвідомо і
боротись з цим досить важко.
Немає коментарів:
Дописати коментар