Google Zeitgeis - пошукова статистика за 2008 рік

Компанія Google опублікуваластатистику аошуку за 2008 рік
на сторінці Google Zeitgeist можна подивитись що най частіше люди шукали в певних країнах і загалом в світі.

На жаль України немає в цій статистиці подивимося по щонайближчому сусіду - Росії

Най швидше росли в пошуку

  1. в контакте
  2. одноклассники
  3. википедия
  4. переводчик
  5. mail.ru
  6. скачать игры
  7. qip
  8. картинки
  9. яндекс
  10. новости

Най популярніші запити

  1. фото
  2. игры
  3. карта
  4. mp3
  5. погода
  6. одноклассники
  7. nokia
  8. работа
  9. картинки
  10. в контакте
Не перший раз переконуюсь що статистика то цікава штука,
не даром кажуть, що "хто володіє інформацією, той володіє світом".
По такі логіці получається що світом буде володіти Google...
Не знаю чи тішитись чи сумувати, але все ж таки краще ніж би це був Mikrosoft.

Вернусь до користі статистики, от дуже було цікаво побачити,
що в США по запиту What is... на 1 місці - what is love
а по запиту How to... на 2 місці - how to kiss

Напрошується висновок що в США не знають що таке кохання,
і як цілуватись. Або в цій країні інтернет набув такого поширеня,
що юні юесейці шукають відповідей в гуглі а не запитують батьків.

Google також міг передбачити якого саме президента оберуть американці,
найбільший ріст запиту був по слові Obama. По швидкості росту запиту, теперішній президент США обійшов навіть соціальну мережу facebook!



І таке то ...



2 коментарі:

Abaddon сказав...

Монополія це погана штука, але покишо нічого погано не бачу в тому щоб гугл володів світом... всеодно конкуренти будуть зявлятися і завжди буде альтернатива гуглу. Але покишо чуваки жжжуть!!!
крім того що вони можуть передбачати результати виборів вони ще можуть передбачати коли буде епідемія грипу :) http://www.google.org/flutrends/

Unknown сказав...

Насправді, у Google стільки проколів, що їм ще далеко до всесвітнього панування :) Раджу подивитися на оновлені сервіси Live від Microsoft, по ним видно наскільки серйозно почала підходити компанія до формування своєї стратегії розвитку в Інтернеті.