Twitter що таке і з чим його їсти.

Що таке Twitter ? - Це соціальна мережа нового типу, не схожа на попередників (месенджери і чати і формуми).
Ідея Твітера в коротких (140 символів) повідомленнях котрі можна писати з вебу, з спеціального клієнту з мобільного телефона (СМС, клієнт, або веб). Тобто повідомлення пишуться по суті діла, швидко читаються і несуть собі максимум інформації. Через це Твітер називають мікроблогінгом.

Після реєстрації на сайті http://twitter.com ви можите писати свої твіти, слідкувати за твітами друзів чи просто людей котрі вам цікаві. Шкода що сервіс ще досі має тільки 2 мови інтерфейсу Англійську і Японську. Можливо це гальмує його поширення в Уа. і Ру. неті. Коли я починав користуватись Твітером мене збивало з пантелику кнопочки на основні сторінці Following_me і Followers_me, тобто я їх путав :) Так от Following_me - це люди повідомлення котрих читаєте Ви, а Followers_me - це люди котрі читають ваші твіти. Твіти (Twits) - повідомлення знаходяться за кнопочкою Updates. Думаю що назва кнопок I follow і followers краще б підійшли, якраз оте подвійне "me" збиває з пантелоику таких як я не сильних в англійській мові :)

Дуже часто твітер заводять організації, компанії чи сайти. А все тому що цей сервіс дає можливість в короткий термін поділитись корисною інформацією з великою аудиторією. От наприклад за повідомленнями інформаційної служби BBC в Твiтері слідкує майже 2000 людей Український УНІАН поки що читає тільки 48 людей. Закордоном нові медійні інструменти більш охочіше беруть на озброєння.

Використовувати Twitter можна по різному! Просто для того щоб ділитись думками з друзями, перегукуватись репліками з людьми котрі працюють в ті ж свері що і ви, задавати питання і отримувати на них швидкі відповіді, найшвидше взнавати про спортивні баталії. Най частіше в Твітері діляться цікавими лінками, враженнями про якийсь сервіс в інтернеті чи від нового досвіду. Таке враження що в Твітері кожен знаходить щось своє :)

А що Ви знайшли в Твітері ? :)
Мій Twitter http://twitter.com/ukrainets

Лінки по темі
http://mrgall.com/twitter - Україномовні Твітеряни
http://twitter.net.ua - Лиця нашого Твітера
TwitterFox - Додаток до браузера Firefox, для зручнішого спілкування.
http://ru.wikipedia.org/wiki/Twitter
.

5 коментарів:

tivasyk сказав...

> А що Ви знайшли в Твітері ? :)

наразі ще нічого =)

Анонім сказав...

хоч вбийте мене, але ніякий me я не бачу))))

Vasiliy Efimenko сказав...

Честно сказать, я тоже не совсем понимаю прелесть этого сервиса. Да, для оперативной публикации интересных ссылок на что-то или новостей типа "Люди, я только что видел НЛО, все бегите на такую-то улицу, оно еще там висит!" подходит отлично. Но публиковать там ответы на "что вы сейчас делаете?" типа "Сейчас я ковыряюсь в носу, приятно", "Грею чай", "Собираюсь спать, растелил постель" и читать подобное - не вижу в этом для себя интереса. Думаю, ковыряться в носу и греть чай это личное дело каждого и нет нужны публиковать это в интернет на всеобщее обозрение.
Это мое личное ИМХО, никого не хотел обидеть!

Анонім сказав...
Автор видалив цей коментар.
Анонім сказав...

Я как то попробывал разобраться в твитере - полазил, подобавлял, чуточку написал, но потом мне все это надоело, не вижу смысла. Действительно, одно дело, когда ведешь обычный блог, то пиши там сколько угодно и как угодно, а когда тебя ограничивают 140 символами, очень тяжело сделать нормальное обьяснение той же самой ссылки. И если на то уж пошло, я вообще не люблю общаться через смс-ки (кроме случаев, когда не особо хочется говорить с человеком, но нужно ему что то важное передать), очень тяжело свои чувства и эмоции передать несколькими словами.