Після того як мій телефон грохнули об землю в нього зігнулась металева рамка біля мікрофону і перестав працювати вібро сигнал. Заміна шасі і подряпаного заднього скла обійшлася б в 130$
Хлопака з магазину http://www.ubreakifix.com за $42 поміняв мені заднє скло і настійливо переконував що телефон виглядає нормально. Мабуть йому не хотілось міняти все шасі, переставляти всю начинку телефона з одної рами на іншу зайняло б приблизно годину, та й нового шасі в них не було.
Поряд з ubreakifix є Apple store от я зайшов до них запитати чи в мене ще є гарантія на телефон і чи можуть мені відремонтувати вібро сигнал. Тут і почалась магія клієнтського сервісу в стилі Apple.
При вході запитали чим цікавлюсь, записли в чергу до Apple genius. Через пару хвилин підійшла дівчина американської зовнішності, уточнила в чому проблема, скинула налаштування щоб впевнетись що це не в них діло. Після чого потішила мене тим, що його можна поміняти на новий.
Цікаво що на косметичний стан і фізичні пошкодження навіть не дивились, тобто їх не шукали щоб відмазатись від гарантійного ремонту. Мені тупо сказали що телефон поміняють і чи я маю бекап щоб віндновити всі свої налаштування і прогрмки. Переставили карточку в новий телефон, витерли все на старому і от через 20хв після входу в Apple store маю новий телефон :)
В інтернеті бачив статю що деколи в таких випадках iPhone 4 міняють на iPhone4S бо айфон 4 вже не випускають і їх мало залишилось. Ну, не в моєму випадку :)
Най більше вразило те, як швидко мене обслужили і відсутність будь який гарантійних документів. А також відсутність прискіпливого аналізу телефона щоб відмовити в гарантійному обслуговувані на підставі фізичних пошкоджень.
Цікаво чи такий фінт можливий з Nokia, HTC чи будт яким іншим виробником (продавцем) мобільних телефонів....
Немає коментарів:
Дописати коментар