Тест-драйв Tesla model S

Випала можливість покататись на електричному авто Tesla модель S.
Цікаво що записом на тест-драйв займається головний офіс в Palo Alto а не регіональні представники. Це явно знак того, що представнидств ще досить мало. 

Так от, записався на тест драйв на сторінці виробника 
www.teslamotors.com/models/drive і через пару днів отримав дзвінок з того ж Palo Alto. Запитали в якому саме представництві мені зручно протестувати електромобіль, порозпитували про теперішню машину і що мене підштовхнуло до того аби взяти Tesla на тест-драйв. Згодом отримав лист підтвердження і на наступний день поїхав попробувати як Tesla model S веде себе на дорозі.

Розташування магазину Tesla досить оригінальнев порівнянні з іншими авто салонами

Після безлічі переглянутих відео тест-драйвів в інтернеті мало цікавили технічні характеристики, гігантські бортові екрани чи щось подібне. Хотілось просто самому відчути як це електричне "корито" поводить себе на дорозі, цього ніяка камера не передасть.

Перше що дається взнаки це тиша, наіть при 90-100км/г майже не чути шуму. Але дуже потішило те, що все таки трошки чути мотор, коли добряче притиснути педаль "газу". Відсутність шуму це плюс, але зовсім безшумна машина не всім до вподоби. Принаймні я, звикли до реву мотора при розгоні і його відсутність дає дивне враження що нічого не відбувається. 

Скелет автомобіля Тесла

Теслою дуже легко керувати, машина слухається керма, відсутність надмірної кількості кнопок не відволікає увагу. Прискорення яке набирає Тесла просто вражає, при швидкості 100км/г зробити обгін надзвичайно легко, це мабуть друга річ яка дуже замітна. Ніякої затримки, ти тиснеш на педаль, тебе втискає в сидіння. Звичайно що ніякого переключань передач нема, машина розганяється швидко, я б навіть сказав миттєво, причому на будь якій швидкості.

Елемент гігінтської батереї Tesla model S. Доречі, на батерею дається гарантія 7 років. 

Важко щось сказати про підвіску, їздив по добрі дорозі тому нічого надзвичайного не замітив. Але замітно як автомобіль добре тримається дороги. На повороті 90˚ при швидкості ~25-30км/г корпус авто не перехиляється. Це мабуть завдяки дуже низькому центрі ваги, а може і підвіска адаптується до різкої зміни положення. Щоб то не було приємне відчуття коли авто "намертво" тримається дороги, щось подібне відчував на повнопривідній Subaru Impreza.



Дизайн інтерєру Tesla model S вартий окремого посту і дитальнішого огляду. Коротко скажу, що він зроблений зі смаком, без надлишків і на мою думку трошки аскетично (чито стриманно). В салоні місця придостатньо, сидіння зручні, хоч на перший поглад так не скажеш. Стосовно матеріалів внутрішнього оздоблення також нарікань нема, не ух-ти але і не дешева пластмаска.


Дзеркало виглядає дешевенько



 Мені чомусь здалось що поріг в машині занадто високий, але порівнявши з своїм авто, зрозумів що такий самий.

Висувні ручки дверей виглядають дуже круто. Підсвітка практична і додає особливого вигляду.

Непристойно велики бортовий дисплей досить зручний, відзивається швидко, по кнопках важко промазати. Особливо потішила аудіо система, хороший звук, деже зручні налаштування.



Великий наголос робиться на тому, що при купівлі Tesla model S ви постійно отримуватиме оновлення, котрі будуть тільки покращувати ваш автомобіль. Фактично це не просто автомобіль а такий собі величезний ґаджет який буде міняти свої влистивості з приходом нової прошивки.







Немає коментарів: