Роздуми про терабайти


В гугл рідері потрапив на статтю про Терабайтний вінчестер Western Digital My Book (зовнішній) за 95$. От відтоді в мене почала крутитись ідейка, щоб купити цю штукенцію і прикрутити до домашньої мережі. Ближчим часом буду ставити свіч, щоб поділитись інтернетом з сестрою котра в сусідній кімнаті, і було б непогано цей зовнішній накопичувач включити в свіч.
Але з цим я трошки поспішив, виявляється там нема мережевого виходу і мабуть така штукенція з мережевою карточною не мало коштує. Хоча здавалося б що не так важко засунути в цей накопичувач мережеву карту і маємо значну перевагу в функціоналі ну накинули б на ціні ще 10$ але зато яка корисна річ получилася б.
лінки по темі:
http://www.9to5mac.com
http://www.wdc.com
http://www.newegg.com

/Update/
Знайшов те що шукав, а саме вінчестер з підтримкою мережевої карти, називається він WD My Book® World Edition™ ціна ще раз така як в вінта без мережевої а саме 208$ разом з доставкою. Шукаю причини покупки і гроші :)

7 коментарів:

Sanjak сказав...

А в Україні аналогічна модель уже з непоганим наваром:
Розетка - $189
Хотлайн - $170

Unknown сказав...

@Sanjak
купляти буду в США, наші ціни занадто кусючі...

Vasiliy Efimenko сказав...

На сколько я знаю, судя по тому же официальному сайту WD, MyBook предназначен для резервного хранения информации, а не для постоянного пользования в качестве дополнительно винта. Типа, залил туда пару гиг порнухи, поставил на полку рядом с книжками и довольный тем, что столь дорогая и любимая кино коллекция никуда не пропадет.

Анонім сказав...

Я купив WD Elements 1Tb, підключив до свого iMac і тепер Time Machine робить туди бекапи.
Купляв на dell.com за $100 (на амазоні коштує $110)

Unknown сказав...

@MrGALL
Бекап то хороша штука я щось навіть не думав про нього :)

Сергій сказав...

а не простіше зібрати сервачок і будеш мати його як файлове сховище і як інтернет качалку?
правда буде трошки дорожче, але гнучкіше і розширювабельне)))
я вже рахував приблизно:
новий БЖ
стара мамка
PCI SATA adapter
пару вінтів терабайтних
мережева...

все... а ше linux-server

Unknown сказав...

@Сергій
Ну я б не проти сервачок, але його важко при потребу просто зняти з ціни і засунути в валізу. Не хочу видумувати ровера коли є готові рішення