Супутникова карта Тернополя

Думаю всі шукали своє місто на картах maps.google.com чи maps.yandex.ru.
От і я не раз хотів глянути супутникові знімки Тернополя, тільки ні в Яндекс ні Google немає супутникової карти Тернополя хорошої якості. В maps.google.com карти як мінімум п'ятирічної давності на maps.yandex.ru приблизно те саме.
Випадково попавши на сайт Тернопільської міської ради я був приємно здивований картою Тернополя! Хороша деталізація знімків дозволяє розгледіти будинки і навіть машини.
Фото робились приблизно рік тому, так що на карті можна побачити недавно збудовані будівлі .




Супутникові знімки Тернополя http://rada.te.ua/citymap
.

6 коментарів:

Unknown сказав...

Перед 28 і 29 школою стежками витоптана пентаграма о_О мабуть прокляте місце... :)

MustangUA сказав...

Супутникова мапа з maps.live.com (вже досить давно її там бачив).
А от мапа вулиць скоріш за все ексклюзивна, що справді приємно :)

Unknown сказав...

Цікаво чи цю карту купили в maps.live.com чи просто передерли...

Unknown сказав...

Велике спасибі, дуже радий її бачити. моя повага тобі ;)

Псих сказав...

Дякую! Я теж недавно шукав мапу Тернополя. Гугл і Яху нормальної якості не мають. Ще мені дивно ,як це так, що на векторній мапі Гугл позначена Теребовля (!), а немає Тернополя! о_О
Треба хіба самим домальовувати, бо інакше фіг дочекаєшся...

Unknown сказав...

Псих
а сам як домалюєш ?