Спамери дивують :)

379984087 (23:34:34 13/11/2008)
Authorization Request
Eto Olya (s http://www.promo-project.com), mi po telefony obshalis vchera

379984087 (23:34:41 13/11/2008)
U vas schet do six por ne oplachen, kogda smozhete?

Он таке повідомлення отримав по асі, як чесна людина я не люблю коли комусь щось винен і вже мало не поліз по лінку щоб глянути куму і що я винен.
Цікаво придумали, відхід від стандартних прийомів думаю дасть результат...
Кожного дня стабільно отримую як мінімум 3-4 спам повідомлення. Мабуть скоро перейду на Jabber і на один головний біль буде менше.

2 коментарі:

Unknown сказав...

Я щодня отримував пару десятків спамових повідомлень. Замахався і в квіпі відключив можливість приймати повідомлення від усіх неавторизованих і не приймати запити до авторизації. Кому треба, знайдуть якийсь інший спосіб повідомити мені їхню аську і я сам їх знайду :)

Що цікаво, що так посидівши пару місяців, проблем зі спамом, слава Богу, більше немає навіть з-під якогось іншого клієнта сиджу.

Анонім сказав...

Мабуть так і зроблю
Дякую за ідейку ;)