Куда притулити свої ідеї !?

Мабуть в кожної людини час від часу з'являється питання, як втілити ту чи іншу ідею котра крутиться в неї в голові !?
Деякі ідеї котрі стосуються фотографії я часто десь записую і при вільному часі і натхненні обов'язково втілю.
А от що робити з ідеями котрі вимагають певного знання, як от виготовлення освітлювальних приладів !?
Ідейка ця здається мені дуже прибутковою, тільки я не є спеціалістом в цій сфері. :( По перше потрібно розуміти ринок на котрий ту світлотехніку потрібно буде випускати. А по друге і найважче, налагодити виробництво, а між тим патенти котрі реєструються як мінімум 2 роки і ще мабуть купу всього про що я навіть не здогадуюсь.

Крім цього в голові засіли пару проектів будинків, мав би талант художника то давно б виклав їх на папері і можливо думав якому архітектору їх продати. В цьому мабуть допоможе якась мінімальна програмки для проектування будинків але ще б хтось підказав парочку таких :)

І де така організація котра б допомогла і скерувала задум в правильному напрямку !?

картинка зпіонерена з zaloza.com

4 коментарі:

Slava сказав...

А якісь ідеї ведення бізнесу з'являються? А то я щось нічого придумати нового не можу, а потрібно.

Unknown сказав...

на жаль від бізнесу далекий. Мабуть наступна книжка котру куплю буде стосуватись бізнесу, а точніше, про бізнес плани я б почитав трошки паперу.

Анонім сказав...

Ты знаешь, иногда не нужно что то уметь делать, достаточно собрать людей, которые это умеют делать и немножко разбираться в данной тематике. Я считаю, что в этом деле нужна организация. Как, например, руководители/директоры/политики, неужели ты думаешь, что кто то из них знает, как делается деталь на заводе/включаются роботы-машины/вспахиваются и окучиваются земли на полях?? Конечно же НЕТ (за исключением некоторых)! Они следят за порядком и планом работы.
Поэтому, если есть желание, подписываешься на журалы маркетолов, бизнесменов, которые дают множество разных советов по достижению успехов, и вперед с песней!!. =))

Unknown сказав...

Zefir
Дяку за стимул :) Про журнали, ще хороша думка !