Поїздка в столицю

От недавно побував в Києві 24-25.05.09 Поїзд прибув о 8 ранку на 9 мав зустрітись з друзями на м.Арсенальна вони запланували похід в печери Києво-Печерської лаври от я з ними і походив по лабіринтах древніх печер. Всім раджу хоч раз відвідати це святе місце, там дуже цікаво . Правда від Києво-Печерської лаври в мене було двояке враження, з одної сторони шокований старовиною і культурно-історичним багатством цього монастиря а з іншої сторони шокувала відсутність українських вивісок і літератури в (Церковних лавках) та як там все поставлене на бізнес. Можна замовити молебень за здоров'я на пів року (якщо пам'ять не зраджує) це коштує всього на всього 200грн. а машини на котрих їздять священики це особлива історія...
Після походу в церкви планував зустрітись з Боженком Олегом він же mrgall але все ж таки поїхали до Сергія до дому пообідати. Київські мірки це не для мене. Трошки проїхатись в маршрутці, це означає 30-40 хвилин добиратись до дому. За цей час можна весь Тернопіль об'їхати! Після смачного Юліного борщу так розслабився що не хотілось кудись йти.
З дому все таки вибрались, спочатку поїхали на Дарницю, походив по райончику де осінню жив і щоранку ходив на метро щоб добратись на роботу, зовсім не відчув скуки за тими часами. Пізніше зустрілись з Олегом та Олександрою і за пивом трошки потеревенили. Наступного дня з ранку в аеропорт, і решту часу до поїзда ми потратили гуляючи в національним ботанічним садом, гарно там.



+ Бонус фото Сергія http://picasaweb.google.com/ser.deadman/PecherkVydubicBotan#

2 коментарі:

Анонім сказав...

щодо Лаври, то вона належить до Московського патріархату, відповідно української там не побачиш і не почуєш.
навіть не уявляю за чим можна сумувати на Дарниці))
п.с. і знову ж…наступного разу з ним одним і зустрічатимешся. це якщо піде, бо я з дому випихати не буду.

Unknown сказав...

@Олександра
Я мав на увазі час проведений в Києві а не суто Дарницю :)
Злюка не дуйся на мене, наступного разу обоє випихайтесь з дому ;)