Історія пошуку Google

Google web search history
Є в Гугла така фіча як історія веб пошуку, якщо Ви користуєтесь будь яким сервісом Google то зайшовши на сторінку www.google.com/psearch побачите статистику свого пошуку. В 90% це непотрібна штука, але в інших 10% дозволяє поритись в своїх результах пошуку (інколи і це буває дуже потрібно) і просто подивитись що і коли ви найчастіше шукаєте. Особисто для мене дивитись всякі статистичні дані, особливо свої дуже цікаво!
Моя погодина активність пошуку

Якщо не складно, поділітся ствоєю статистикою активності пошуку. Цікаво чи мій графік співпаде з графіками інших користувачів google, чи в кожного він індивідуальний.
.

4 коментарі:

Sidirom сказав...

Інтересно - цікаво :)

Unknown сказав...

виправив ;)

Unknown сказав...

Дуже цікаво, адже давно не переглядав даний сервіс, хоча працює він зі мною уже давно =)

Твоя статистика надзвичайно "плавна", у мене навпаки, ніякої симетрії і плавності: пік у 12 і 22 годинах...

Unknown сказав...

@maindeveloper
Дякую ;)
Мій графік плавний мабуть тому що історія пошуку ведеться вже давно.