Шукаю своїх в Google Wave

Отримав доступ до developer preview нового сервісу Google Wave. Інтерфейс виглядає непогано але повноцінно користуватись і попробувати "Хвильку" не получається по прості причині, там в мене нікого нема з ким можна було б переписуватись. Єдиний кого я знаю з Google Wave це Олег Боженко (MrGall) але так як зараз наші часові пояси не збігаються, поспілкуватись з ним і попробувати Вейв не получається.

Якщо хтось з читачів мого блогу також має акаунт в Google Wave давайте поспілкуємося ! ukrainets@wavesandbox.com

Презентація Google Wave


Повне відо презентації - Google Wave Developer Preview at Google I/O 2009
.

2 коментарі:

Vasiliy Efimenko сказав...

Я в цьому Вейві підписався на розсилку новин, але вони мені поки ніякого запрошення не надсилали. Нажаль, дуже цікаво спробувати.

Unknown сказав...

якщо цікаво спробувати то підписуйся тут https://services.google.com/fb/forms/wavesignupfordev/