Мій нікнейм

Zerocoll - це мій перший нік котрий я використовував в інтернеті. То було ще в ті часи коли інтернет був доступний переважно тільки по dial-up. Нік видумав як то кажуть на пустому місці і нічого особливого він не означав.
Ukrainets - другий ні котрим я підписуюсь зараз. Історія цього псевдоніма почалась з коледжу, де я дуже часто виправляв своїх однокурсників, коли вони вживали суржик або русизми. Десь в цей час зареєструвався на маленькому сайті fm.te.ua і якщо мені пам'ять не зраджує то був перший сайт з якого я почав підписуватись Українцем. Люди з якими я познайомився через fm.te.ua і в реалі частіше називають мене Українцем а не по імені.

Дуже цікаво знати, 
що ваш нік означає, яка його історія ?  :)


_________________________________________________
Київстар, МТС, Beeline, UTELLife:), PeopleNet, Skype.
онлайн поповнення рахунків

Немає коментарів: