Вірші

Знайшов зошит з своїми віршами, приємно втішений, бо половину з них вже забув.
Як добре що я колись їх записував.

У творі Культ я прочитав таке,
що гоп - то є страшний мудило
і стало страшно мені за те,
що ті гопи наш світ тендітний полонили
то ж закликаю всіх душити їх
як тих клопів поганих,
щоб світ чистіший став для нас
і жили ми не зв'язані страхами
19.09.04

Кохання то тонка струна
котра в мить може обірватись
а щоб вона міцна була
з взаємністю не треба розлучатись
16.11.04

Цей вірш маленька знаменитість, його можна почутив пісні Los Colorados - Містер Мускул :)

Побачив я її в прозорому вікні,
і моє серце в мить закалатало,
чи то кохання стукнуло мені
чи то ті вікна так повитирали...
19.09.04



_________________________________________________
Київстар, МТС, Beeline, UTELLife:), PeopleNet, Skype.
онлайн поповнення рахунків

Немає коментарів: