Приват Банк Моніторить Твітер

Виявляється Приват Банк моніторить Твітер. 
Випадково натрапив на свій старенький постик в цьому блозі де я розмістив віджет для поповнення рахунку мобільних телефонів. Віджет цей прив'язаний до liqpay а туди зайти можна тільки отримавши парольна мобільний.  Дивно що Приват банк прив'язує свої сервіси до мобільного телефону, безпеку можна організувати і кращими способами. 


Зараз я в США і отримати код доступу до свого рахунку в liqpay я на жаль не можу (ганьба Life за відсутність роумінгу). Так от якось блудив по сайті liqpay і зайшов в чат, думав скажуть мені скільки там копійок накапало з цього віджета. Ось кінець розмови який мене розізлив.

А дальше були твіти...


 Vasyl Stetsyuk 

Який же я злий на Приват банк ! 


 Олег Боженко 

@ 
@ терпіти не можу ідіотські сервіси, що зав’язують свою авторизацію лише на мобільний. наче у людей буває один номер на все життя.


 Vasyl Stetsyuk 

@ 
@ Погоджуюсь на всі 100%. LiqPay це ше фігня, але щоб інтернет банкінг прикрутити суто до моб. номера - це верх ідіотизму!


Тут Приват банк підбігає і каже....


 PrivatBank 

@ Уважаемый клиент! Баланс счета Вы можете проверять самостоятельно на сайте LiqPay меню Вход/Мой Баланс

Я нагло відповідаю..

 Vasyl Stetsyuk 

Вельми поважний @ як мені залогінитись в LiqPay якщо я в США неможу прийняти SMS з України !? Умніки...

Мені у відповідь..

 PrivatBank 

@ Уважаемый клиент!Уточните,пожалуйста, Ваши контактные данные (e- mail, Skype,тел) для связи с Вами и оперативного решения вопроса

 Vasyl Stetsyuk 

@ телефон для оперативного вирішення проблєми +16026334430
 PrivatBank 

@ 
@ Дякуємо за надану інформацію.Найближчим часом з Вами зв'яжеться співробітник банку

І що б ви думали, передзвонили вияснили баланс на LiqPay плюс взнав що моя кредитка жива і здорова. Якщо ви активний твітерянин і маєте що сказати Приват банку, звертайтесь до @privatbankua

Сервіс як бачите є, ще б позбулися ідіотської прив'язки до номера телефону, бо з нею про комфортне користування Приват банківських сервісів і мова не може іти.


Share/Bookmark

Немає коментарів: