Вкрадене фото

Я цього не розумію! Ну невіжаю, як можна взяти щось і видавати за своє.
Вже 2 раз газета 20 хвилин краде моє фото. Було б посилання на ресур де взяли фото я б навіть не звертав уваги...
Так от, перший випадок трапився з Тернопільською онлайн і офлайн версією газети 20 Хвилин.
Вони вкрали фото з тоді ще працюючого сайту мого друга http://rock.te.ua звичайно без жодного згадування про rock.te.ua 


Ось декілька фраз з тодішньої імейл переписки з журналістом 20 хвилин.



Мушу вам пояснити одну річ. Подивіться на будь-яке фото із того сайту, на якому ви знайшли свою світлину ("20 хвилин" тобто). розумієте там взагалі не вказують ресурсів звідки фото, належить воно авторству самого журналіста чи є скопійованим з якогось інтернет-ресурсу.

Виглядає що де б 20 хвилин не брали фото для своїх статей вони не вказують джерело інформації.


Дугий випадок замітив тільки сьогодні. Те ж саме фото, стаття старенька - 2009 року. http://vn.20minut.ua/news/163293
Але суть моєї притензії та ж! Чому деякі журналісти вважають, що в інтернеті все безплатно!?



_____________________________________________________________________ Київстар, МТС, Beeline, UTELLife:), PeopleNet, Skype. онлайн поповнення рахунків

Немає коментарів: