Alpine Valley

Alpine Vally то не Буковель але все таки найближчі лижні траси біля Чікаго. Дорога в одну сторону займає десь близько півтора години (80 миль).
Цьогорічна зима білими мухами не тішить але в Alpine Vally настріляли з пушок достатньо снігу щоб можна було кататись.


Перед поїздкою мені пощастило купити борд майже задарма, 75$ за дошку з кріпленням і чоботами. Кріплення step-in, раніше не випадало можливості спробувати їх тому вагався чи воно то вартує. Як практика показала, такі кріплення деже економлять час (і привертають увагу). Як я розумію step-in кріплення були популярні пару років тому (а може і більше). Зараз чомусть мало хто їх використовує.. Ото ж за пару долярів я отримав нормальну дошку, і чоботи котрі на мені сидять як рідні. Їхало нас четверо, попередній досвід катання сноуборді був тіко в мене, тому прийшлось вчити Вадіка, Галку і Ксюху стояти на дошці. На диво вони досить швидко навчились стояти на борді, одним словом молодці, буде скоро з ким розсікати по американському снігу :)

 





Програмкою EveryTrail записав пару спусків, максимальна швидкість спуску 50m/h (80km/h). Не знаю чи то глюк програми чи дійсно так розігнався. Наступного понеділка перевірю.

Alpine Valley 2


EveryTrail - Find the best Hiking near Milwaukee, Wisconsin

 Веб сторінка курорту - http://www.alpinevalleyresort.com/


Немає коментарів: