Вибори 2012 в Чікаго

Сьогодні я втратив голос і в плані тому, що від простуди не міг говорити і в плані правовому.
Це мої перші вибори за межими України і в мене було дуже велике бажання взяти в них участь.
Десь за три тижні до виборів я заходив на сайт генерального консульства України в США в пошуках інформації, яким чином я можу долучитись до виборів. Нажаль там не було ніякої інформації через деякий час сайт взагалі перестав працювати. Також перестали працювати телефони консульства. Тобто основне джерело інформації стало недоступне. 


Скріншоти зроблені 15 жовтня




Сріншот зроблений 28 Жовтня



Але все ж таки я встиг подати заяву для включення мене в список виборців. Представник виборчої дільниці котрий приймав звяви брав номера телефонів заявників, щоб проінформувати їх про те, чи вони попали в список чи ні. Нажаль через пару дрів до мене подзвонили і повідомили що я не попав в список виборців. Цікаво що причини відмови небуло. На слово вірити не став і вирішив перевірити особисто, тому в день виборів пішов на дільницю щоб переконатись що мене таки дійсно не включили в список і що моїм голосом ніхто не зкористається. 



Представники виборчої дільниці котрі перевіряли наявність людей в списках таки не знайшли мене в них. Також вони не могли обгрунтувати причину відмови, сказали що приблизно 30% людям на цій дільниці відмовили в реєстрації і ЦВК не представило ніяких причин відмови. Тобто з ЦВК прийшов тільки перелік людей котрих внесли в списки виборців.



Я попросив представника виборчої дільниці прокоментувати дану ситуацію на камеру. Чесно кажучи я був вражений відкритим ставленням працівників дільниці і консульства. Так як я не є журналістом чи спостерігачем мені могли заборонити фото/відео зйомку. Але ніхто навіть не заікнувся про це.



Оновлено!

(Відео теле каналу ІНТБ)


Немає коментарів: