Пробую friendfeed


Nе сидів би я зараз за комп'ютером якби не людська цікавість до досліджень старого і винайдення нового. От досліджував простори інтернету і натрапив на сервіс friendfeed.com часто чув про нього але чомусь не доходило до реєстрації. Простий як двері і практичний от що можна про нього сказати Хороша річ мені сподобалась. можна слідкувати за всіма дописами /активністю/друзів в різних сервісах, всіх їх 59 !
Основні з них
Blogger - LiveJournal - Picasa Web Albums Twitter - Last.fm - Facebook - Google Reader - YouTube - Flickr
Втішало шо нік ukrainets на friendfeed.com був вільний, то ж можите читати мої френдфіди за адресою http://friendfeed.com/ukrainets

1 коментар:

Анонім сказав...

Ага, Френдфід - крута штука, він у мене зараз, мабуть, найбільш часто відвідуваний сайт :) З першого разу, коли зареєструвався правда не в'їхав приколу з нього і десь так півроку він був просто ще-одним-сервісом-на-якому-я-зареєструвався, але потім коли пара знайомих підтягнулася, то проникся і став використовувати постійно.