Один день в Києві

Коли повертався з Києва під під'їздом мене чекала он така картина з картиною в смітнику.
Маючи під рукою фотоапарат я не зміг не сфотографувати її



Так що в Києві було цікавого !?
Зустрівся з Олегом (http://twitter.com/ole_g) випили пивка, поговорили про всяке і він побіг на уроки німецької.
Далі була здибанка з Романом (http://twitter.com/Voanerges). Як я люблю чекати на зустрі з незнайомою людиною! Стоїш чекаєш стараєшся вгадати як та людина буде виглядати який зріст зачіска як вона одіта і всяке таке... Потім серед людей (котрі на місці здибанки) вишукуєш хто б то міг бути, знов вгадуєш... Люблю отой момент інтрижки :) Роман видався мені рішучим цілеспрямованим і впевненим в собі молодим чоловіком.
З ним ми пішли глянути на всякі аксесуари студії дизайну Porsche Design. Проводячи мене на вокзал поговорили про плани на майбутнє. Далі я поїхав до Юлі і Сергія, знов забув шо то за маршрутка до них їде (ЗД вокзал - Магелан) вони мене смачно погодували, поговорили + по скайпу з Христиною побалакали всі разом побавився з Білкіс і поїхав на вокзал

Лінки по темі:
Відвідини Львова

Пару днів у Львові

_____________________________________________________________
поповнення мобільного рахунку без комісій
Київстар, МТС, Life:), Beeline, UTEL, PeopleNet, Skype.
онлайн поповнення рахунків

1 коментар:

Tararasik сказав...

Це ж Утро в сосновом бору - вона тисячі долярів коштує.. де той смітник кажеш?:)